Osnovna škola: niži razredi
Program koji se primjenjuje je zvanični program Ministarstva prosvjete Francuske. Takođe, ovaj program je priznat i od strane Ministarstva prosvjete Crne Gore.
Učenje
Ovladavanje francuskim jezikom i osnovama matematike su prioritetni ciljevi nižih razreda osnovne škole, kako bi učenici stekli osnovne alate za sticanje znanja.
Drugi ciklus (prvi, drugi i treći razred (CP-CE1 i CE2)) fokusira se na osnovna znanja iz čitanja, pisanja i matematike. Tokom ove tri godine, učenici usvajaju čvrste temelje u ovim oblastima. Program uključuje i časove koji omogućavaju istraživanje svijeta, umjetničke aktivnosti (likovna umjetnost i muzičko obrazovanje), fizičko i sportsko vaspitanje, kao i nastavu iz građanskog obrazovanja.
U trećem ciklusu (četvrti i peti razred (CM1-CM2)), učenici produbljuju svoja znanja u osnovnim oblastima, istražuju nauku i tehnologiju, istoriju i geografiju, kao i istoriju umjetnosti.
Jezici
U ovim razredima, učenici imaju po 2 časa engleskog i 2 časa crnogorskog jezika svake nedelje. Takođe, organizuju se časovi zajedničkog podučavanja na dva jezika, što doprinosi jačanju plurilingvalnog obrazovanja i realizaciju zajedničkih projekata. Za učenike koji su izvorni govornici crnogorskog jezika, škola prati program Ministarstva prosvjete Crne Gore.
Od četvrtog (CM1) razreda, učenici takođe imaju po jedan čas kulture i istorije Crne Gore.
Obrazovni pristup
Škola uvažava različite sposobnosti svakog učenika. Osim intelektualnog razmišljanja i logičkog zaključivanja, pažnja se posvećuje razvoju sposobnosti opažanja, ljubavi prema eksperimentisanju, senzibiliteta, motoričkih vještina i kreativnosti.
Mali broj učenika u našim odjeljenjima (maksimalno 20 učenika) omogućava učiteljima da pruže personalizovanu podršku i prate svakog učenika u skladu sa njegovim sposobnostima.
Učenje se odvija kroz igru, vježbe, praktične aktivnosti i otkrivanje. Učenik je aktivni učesnik i napreduje u učenju kroz pokušaje i greške, što mu omogućava da lakše i efikasnije razumije i usvoji nove pojmove. Razvijanje samopouzdanja, autonomije i odgovornosti takođe su u fokusu procesa nastave.